2017. november 28., kedd

Pályaválasztási tájékoztatón a végzősök

2017. november 27-én gimnáziumunk dísztermében a végzős évfolyam diákjai számára tartott tájékoztatót a Neumann János Egyetem, amely 2016. július 1-jén a Kecskeméti Főiskola és a Szolnoki Főiskola integrációjával jött létre. Az egyetem soha nem látott fejlődés előtt áll, a rövidesen elkészülő új Campus épülete 21. századi oktatási körülményeket teremt a leendő hallgatók számára. Az egyetem 2017. augusztus 1. napjától viseli Neumann János nevét, jelenleg négy karon folyik oktatás:  GAMF Műszaki és Informatika Karon, a Gazdálkodási Karon (szolnoki telephellyel), a Kertészeti és Vidékfejlesztési Karon és a Pedagógusképző Karon. Mint a tájékoztatóból megtudtuk, az egyetem szinte valamennyi szakán jelentkezhetnek a hallgatók duális képzésre, ezzel is tovább mélyítve gyakorlati tudásukat. A duális képzés kecskeméti modellje országos minta lett, amelyet számos intézmény bevezetett. 
A továbbtanulással, pontszámítással kapcsolatban továbbra is bátran keressétek Balog Gabriella igazgatóhelyettest és Maginé Erdős Veronika tanárnőt hétfőnként 14-15 óra között a 35-ös teremben!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése